Promocja restauracji
Kiedy jesteś właścicielem restauracji, bez względu na lokalizację, musisz zadbać o to, by klienci czuli się tam wyjątkowo. Możesz wprowadzić program lojalnościowy, dzięki któremu stali Goście uzyskają rabat na określone dania. Taka karta to pewnego rodzaju prestiż i każdy klient nawet ten, który nie zwraca uwagi na ceny, poczuje się wyróżniony. Jeśli masz lokal w mieście akademickich pomyśl tez o kilku tysiącach studentów, dla których liczy się każdy grosz. Wprowadź zniżki studenckie na wszystkie dania z karty, bądź codziennie na cos innego. Możesz tez wprowadzić określone godziny, w których wszystko będzie w obniżonej cenie – tak zwaną „Happy Hour” . Dzięki temu zyskasz nowych Klientów, a jeśli twoja kuchnia przypadnie im do gustu, odwiedzą Cię nie tylko jeden raz. Bierz udział w lokalnych imprezach, podczas których można wygrać jednorazowe zaproszenie na kolacje o wartości 100-200 zł. Być może tak im zasmakuje, ze i tym razem pozyskasz nowych Gości. Promocja restauracji to podstawa, bez tego, z uwagi na dużą konkurencję, nie utrzymasz się na rynku. Z okazji różnych świąt
( Dzień Kobiet, Walentynki, Dzień Dziecka ), wprowadzaj okolicznościowe menu, które będzie składało się z kilku dań. Oczywiście musisz o tym fakcie poinformować potencjalnych klientów. Korzystaj z radia i telewizji lokalnej. Doskonale sprawdza się tez reklama internetowa, a także ulotki. To naprawdę niewielki koszt. Nic Ci nie da, kiedy nowe dania pojawia się tylko w menu. Klienci musza o tym wiedzieć!