Kuchnia i personel w zarządzaniu restauracją

Posiadanie własnej restauracji nie może ograniczać się tylko i wyłącznie do sporządzenia wymyślnego menu. Prowadzenie restauracji a raczej zarządzanie restauracją jest ciężką pracą fizyczną, a kuchnia to tylko połowa sukcesu. Na sukces przedsięwzięcia przekłada się również obsługa Klienta na jak najwyższym poziomie. Najważniejszym jej elementem są oczywiście pracownicy- kelnerzy oraz barmani. W Polsce niestety nie przywiązuje się zbyt dużej wagi do obsługi kelnerskiej. Jeśli więc dopiero startujesz z biznesem postaw na zatrudnienie ludzi mających doświadczenie w pracy w gastronomii.

 

Zresztą sam powinieneś dać swojemu personelowi jak najlepszy przykład podchodząc z ogromnym szacunkiem do Klientów. O ile Klienci są w stanie wybaczyć powolną obsługę, to nie są wstanie wybaczyć złej, niesmacznej kuchni. Za kuchnię rzecz jasna odpowiada kucharz. W doskonałej sytuacji są Ci, którzy są jednocześnie kucharzami i właścicielami restauracji. Jeśli brakuje wiedzy i doświadczenia o odpowiednią osobę musimy zatroszczyć się sami. Dobry kucharz powinien mieć solidne doświadczenie, wykształcenie. Przed zatrudnieniem warto też przetestować jego umiejętności.

Komentarze są zamknięte.